Všeobecné obchodní podmínky Resortu Rybníček

Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena

dvoustranná obchodní smlouva.

I. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTU V RESORTU RYBNÍČEK

1. Objednat pobyt v zařízení Resortu Rybníček lze jenom písemnou formou (poštou, e-mailem nebo

vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách nebo přes ubytovací portály).

2. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany zařízení Resortu

Rybníček

3. Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné

kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích

podmínek.

4. On-line rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis

v potvrzení rezervace.

II. ZÁVAZNÁ REZERVACE

1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet

ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou

dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci

zruší, nebo ji využije jen zčásti.

2. Při závazné rezervaci může ubytovatel po ubytovaném požadovat předem složení zálohy ve výši 30

– 100% celkové ceny.

3. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné

rezervace a činí:

  • při zrušení rezervace více než 21 dní předem – 0
  • v období 14-20 dní předem 25 % zálohy
  • v období 6-13 dní předem 50 % zálohy
  • v období 1-5 dní předem 75 % zálohy
  • v den nástupu 100 % zálohy

4. Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po

písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace k poslednímu dni předčasně

ukončeného pobytu

III. PLATEBNÍ PODMÍNKY

1. Cenu pobytu může klient uhradit na recepci zařízení Resortu Rybníček při příjezdu v hotovosti nebo

kreditní kartou

2. Cenu pobytu může klient před příjezdem převést bankovním převodem na bankovní konto Resortu

Rybníček. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné předložit při příjezdu na

recepci hotelu.

3. Při platbě pobytu, zarezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba postupovat

následovně: jako garanci on-line rezervace je třeba uvést číslo kreditní karty nebo zvolit formu

bankovního převodu. Údaje o kreditní kartě jsou dostupné pouze hotelu, ve kterém si klient rezervuje

pokoj a karta bude použita k předautorizaci. Pro zabezpečení a zakódování údajů o kartě je využita

moderní bezpečnostní technologie „Secured by USERTRUST“. V případě využití formy bankovního

převodu klient obdrží „zálohový list“ na 50% ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny.

IV. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA

1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení

ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou

obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo

předpisy pro hosty (domovní řád).

2. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen

uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě

samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se

ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.

3. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných

dalších nákladů, které vznikly z důvodu zvláštních služeb, které požadovat on sám anebo hosté, kteří

ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty.

4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s

vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.

V. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE

1. Ubytovatel může klientovi, respektive hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné

kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování

zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory)

stal/y (je/sou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden

nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné

vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.

2. Ubytovateli náleží právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.

3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.

VI. DÁRKOVÉ POUKAZY

1. Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max.

1 rok).

VII. ZMĚNY SLUŽEB

1. Nabízené služby v zařízeních Resortu Rybníček se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen

řídit se aktuální nabídkou služeb.

2. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování,

stravování, wellness služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

1. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.8.2018. Změny a doplňky těchto podmínek

mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.

2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce

Resort Rybníček

© 2025 SaZ Invest s.r.o. All Rights Reserved.

+420 703 142 924

resort@resortrybnicek.cz

Resort Rybníček

Na Rybníčku 856, 696 71 Blatnice pod Sv. Antonínkem 

Česká republika