Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena
dvoustranná obchodní smlouva.
I. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTU V RESORTU RYBNÍČEK
1. Objednat pobyt v zařízení Resortu Rybníček lze jenom písemnou formou (poštou, e-mailem nebo
vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách nebo přes ubytovací portály).
2. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením oprávněné osoby ze strany zařízení Resortu
Rybníček
3. Rezervace a objednání pobytu může být přijato a potvrzeno také na základě uvedení čísla platné
kreditní karty jako garance. V případě nečerpání služeb bude účtován poplatek dle stornovacích
podmínek.
4. On-line rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis
v potvrzení rezervace.
II. ZÁVAZNÁ REZERVACE
1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet
ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou
dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci
zruší, nebo ji využije jen zčásti.
2. Při závazné rezervaci může ubytovatel po ubytovaném požadovat předem složení zálohy ve výši 30
– 100% celkové ceny.
3. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné
rezervace a činí:
4. Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po
písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace k poslednímu dni předčasně
ukončeného pobytu
III. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cenu pobytu může klient uhradit na recepci zařízení Resortu Rybníček při příjezdu v hotovosti nebo
kreditní kartou
2. Cenu pobytu může klient před příjezdem převést bankovním převodem na bankovní konto Resortu
Rybníček. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné předložit při příjezdu na
recepci hotelu.
3. Při platbě pobytu, zarezervovaného prostřednictvím on-line rezervace je třeba postupovat
následovně: jako garanci on-line rezervace je třeba uvést číslo kreditní karty nebo zvolit formu
bankovního převodu. Údaje o kreditní kartě jsou dostupné pouze hotelu, ve kterém si klient rezervuje
pokoj a karta bude použita k předautorizaci. Pro zabezpečení a zakódování údajů o kartě je využita
moderní bezpečnostní technologie „Secured by USERTRUST“. V případě využití formy bankovního
převodu klient obdrží „zálohový list“ na 50% ceny pobytu, jehož splatnost je 3 dny.
IV. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení
ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou
obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo
předpisy pro hosty (domovní řád).
2. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen
uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě
samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se
ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace.
3. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných
dalších nákladů, které vznikly z důvodu zvláštních služeb, které požadovat on sám anebo hosté, kteří
ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty.
4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s
vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.
V. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE
1. Ubytovatel může klientovi, respektive hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné
kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování
zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory)
stal/y (je/sou) nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden
nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné
vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele.
2. Ubytovateli náleží právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně.
3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.
VI. DÁRKOVÉ POUKAZY
1. Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max.
1 rok).
VII. ZMĚNY SLUŽEB
1. Nabízené služby v zařízeních Resortu Rybníček se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen
řídit se aktuální nabídkou služeb.
2. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování,
stravování, wellness služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.
VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 1.8.2018. Změny a doplňky těchto podmínek
mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou.
2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce
© 2025 SaZ Invest s.r.o. All Rights Reserved.
Resort Rybníček
Na Rybníčku 856, 696 71 Blatnice pod Sv. Antonínkem
Česká republika